jävla snöstorm!

Tjaava! Nu är jag hemma :)
Men vilket jävla väder det är idag! Herregud!
Det är seriöst snöstorm, för jag blåste nästan omkull & fick gå böjt hela tiden!
Inte roligt alls! :(
Så jag funderar på att göra en kladdkaka (A)
Måste ha något tills på fredag, då vi ska åka skidskor -.-
Okej, det är idrotten, MEN MAN BEHÖVER FIKA TILL DÅ OCKSÅ!

I skolan idag så gjorde vi nästan ingenting!
Blev slöjd först då & jag är nu snart klar med min andra bokstav på min "tavla" :)
Kommer säkert bli super snyggt & sen sätta upp på väggen :D
Sen hade vi engelska, skit tråkig lektion idag faktiskt :o Brukar va roligt..
Sen lunch & det va lax, euw!.....
Sen friskvård & vi fick reda på att vi ska göra en egen tidning i klassen :D
& självklart jobbar jag & Felicia & vi ska göra ett repotage? om skolan xd
Om hur dålig skolan är! Skit maten, alla skit aktiviteter & dåliga sömnen! ;)
Kommer bli super bra, alla kommer läsa fan! ;) Haha!
Sen hade vi sv/so & det va tråkigt som vanligt! Somnade nästan seriöst!
Haha, satt & kämpade för att hålla ögonen öppna, nästan lite läskigt!
Kändes som skallen skulle dunka ner i bänken om jag inte kämpade! Haha!
Sen drog jag & Helena ner på stan & hon köpte en chokladkaka till mig & två till henne ;)
Puss på dig! (L)
Så vi satte oss utanför Sultans & mumsa & vänta på bussen :)
& självklart skämde jag ut oss med en grej, tänker dock inte säga vad, men PINSAMT vare!
Haha, nu sitter jag här & ni vet vad jag vill göra :D
Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback