känslorna betydde inget alls

Nu har jag vilat & jag mår faktiskt lite bättre :)
Men min hals är otroligt irriterande! Den svider & bränner -.-
Men jag ska inte klaga, för nu har jag fått godis (L)
Fast det är tills imorn, men jag tog lite nu med, tihi :* GOTT!
Det är ju liksom 3 timmars Nationella prov imorn.. Så jag kommer behöva det!
Nu ikväll blir det väl tv i en timme till, sen ska faktiskt jag sova, eftersom jag var så pass trött idag :o
Så jag måste verkligen sova ut inatt så jag klarar av morgondagen, eller bara morgonen, ska liksom dra hem direkt efter Nationella, på grundav halsen & att jag mådde riktigt skit idag!
Hade pis ont i huvudet, halsen, hade kanske feber? & var mega trött, så :/




Jag är så jävla trött på att få mitt hjärta krossat!
Varje gång jag verkligen visar eller berättar mina känslor så bryr sig inte personen jag visar/berättar för!
& jag börjar bli skit trött på det..
För jag vet inte om jag klarar det här fler gånger!
Speciallt inte när "han" först ska säga att han gillar mig med & sen total ignorerar & sviker mig..
Det klarar jag inte fler gånger nu.. Hänt så för många gånger tidigare!
& jag trodde verkligen, att den här gången så var allt på riktigt, men tydligen inte.
Känner verkligen att kärleken bara sviker hela tiden..


Kommentarer
Postat av: frida

<3

2010-02-11 @ 11:50:02
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback