Sångfågel

Fyyfan vad dålig musikalen var! Herregud! Så sjukt tråkig, verkligen!
Jag snackade fan bort hela & skämtade & skrattade åt allt! :o
Menmen, nu är den iaf över ;) Dagen gick ju inte utan överraskningar iaf :)
Hände ganska mycket oväntat faktiskt, lite saker jag inte tänker ta upp & en sak jag tänker ta upp!
Helena har nämnligen sagt att jag sjunger bra! :o
När vi hade musik, så sjöng jag då min låt & hon bara utbrister "du sjunger ju skit bra!"
& jag tror ju inte på det, för jag anser inte att jag gör det, men så gick vi ut till stora grejsen under tallås aulan & så satt jag med min gitarr & spelade & sjöng & så fick hon spela in & fan, det lät riktigt bra ju!
Skulle fan ha sökt musik klass! Eller kanske inte? Då hade jag aldrig träffat mina underbara klasskompisar (L) & det hade varit synd :/
Men väljer jag rätt låt så låter det faktiskt super bra! :D (helst lugna låtar)

Nu är jag SKIT hungrig & väntar på att maten ska bli klar!!!
Jäklar, min mage gör as ont för jag är så hungrig! Ååh!
Nej, nu springer jag ut till vardagsrummet & lägger mig & glor på tv istället ;)
Orkar inte sitta kvar, haha!
Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: frida

du fattar ju bara inte meningen ! Ö

2010-02-15 @ 17:31:27
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback