*bult* *bult* *bult*

Hm.. Hela mitt finger bultar, något som har en tång eller så att klippa av skiten med?
Gör så jädrans ont alltså! :(

I skolan skev vi test uppsats då & det gick väl sådär?
Hoppas det går bättre på Nationella :o
På lunchen drog jag, Amanda, Felicia, Johanna & Vicis till Torino & käkade pizza,
eller de gjorde jag fick bara massa av dem (A)
Haha, så bra det kan va ibland att ha trogna vänner ;*
Sen på no lektionen så fick jag ett sutat sudd på mitt "bröst" HAHA!
Alltså inte patten, utan över xd
& det sved så in i helvette :@
Så jävla onödigt att springa runt i ett klassrum &
leka jäkla vandaliserare eller något skit! Åååh..!


Ja, ni ser ju lite där!
Tydligen var det värre innan enligt tjejerna,
men ändå! SÅ JÄKLA ONÖDIGT!


Kommentarer
Postat av: frida

hah, lyckat gumman :*



ja va ju hos tandläkaren ;)

jaaa, de tycker ja med ! tänker försöka att bli det tills imorn . <33

2010-01-26 @ 22:06:30
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback