can't loose you

Morsning allihop! :) Nu har vi fått besök av Thelin och Ronvall, vilket är mycket trevligt! Vi har snackat om väldigt mycket, t ex att Erika och jag kanske ska åka utomlands själva nästa år ^^ Vårat mål är New York, men det beror ju absolut på om vi får ihop pengarna, heheh :) Annars får vi ta ett grymt varmt land i Europa istället, det funkar det med :) Kanske Cypern? Italien? Ja, det märker vi väl, utomlands SKA vi iallafall! :D Så bara att sikta mot det och spara pengar :) Så jag är skapligt glad för det just nu :D Och bara för att vara lite random nu, fyfan vad varmt det är ute!! Riktigt lökigt alltså :o Så jag gick in ^^ Mycket skönare, men inte så jätte mycket svalare -.- Men det duger :) Jag ska ta massvis av bilder ikväll, men bilderna får ni inte förren imorn kanske för jag ska sova hos Erika inatt :* Så det blir inga fler uppdateringar från mig om jag inte snor hennes data en kortis ikväll ^^ Men ni får ha en underbar lördags kväll, det ska jag ha! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback