hello hello

Nu har jag precis duschat och rakat benen :) Kollade även igenom H&Ms höst katalog som vi fick idag, mycket snyggt! Vilken tur att man ska till Göteborg med snygg Alice på fredag och att vi ska shoppa på lördag ^^ Härligt! Så då blir det att kolla in de affärer vi inte har här i sketna Katrineholm, dvs Gina Tricot, Bik Bok, Cubus, Vero Moda, Top Shop, Zara och många många fler! Fast det bästa som händer när vi drar dit är det Alice och jag längtar till mest av allt; LISEBERG!! Woho! Kommer bli så jäkla underbart roligt! Vi har sagt att vi ska åka balder, kanonen och alla andra stora saker AS mycket och jag har sagt att vi måste sitta längst fram på alla åk och om det inte går, så långt fram som möjligt! :D:D SÅ JÄVLA KUUUUUUL!!! Och nu åter jag som ett litet barn, men det blir 3:e gången jag är där bara, så ^^ Och förra året va första gången jag åkte en bergodalbana :) Så är sjukt taggad!! Så längtar som en galning! :D PUSS


Kommentarer
Postat av: frida

erika då, längst bak ska det va! då det går som fortast ju :D <3

2010-07-22 @ 02:13:27
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback