million pieces

Ny vecka, vilket innebär många dagar i följd av en otrolig väntan på ett litet brev som innehåller något riktigt stort! Brevet jag snackar om är intagningsbreven som gäller gymnasievalen :D De har skickats ut nu och nästan alla har väl fått reda på vart de kommit in, men den skolan jag sökt till verkar ingen fått ifrån? Vilket gör mig lite irriterad! Så en otrolig väntan väntar denna vecka ^^ Nu ska jag även börja en liten kort väntan på ett samtal som jag hoppas kommer ikväll! För vi har hittat en perfekt garderob som kommer ta upp HELA min vägg, dvs nästan 4 meter! Förstår ni hur stor den är?! :D Så hoppas de som skulle åka och kolla på den inte vill ha den ^^ FÖR JAG VILL HA DEN! Den är perfekt, helt jävla underbar! ♥
Ska kolla om jag kan hitta en bild på en sån garderob så ni får se ^^

Under hela förra veckan va jag med en underbar liten figur vid namn Erika Thelin :* Vi gjorde väl i stort sätt allt en människa kan komma på, hehe! Och min Frida lämnade mig i onsdags och kommer inte hem förren om lite mindre än 3 veckor :( Saknar henne massor!

Men nu ska vi ta de positiva sakerna som kommer inom kort:
10 Juli blir det en härlig kväll med familjen, Thelin och Ronvall, våra pappor ska laga någon annorlunda men underbart god rätt åt oss ^^ De har gjort det två år tidigare, så vi fortsätter enligt tradition :D Och det är alltid grymt gott!
Göteborg 23 Juli och några dagar framåt med Alice, Mita och Tya :D Vi ska kolla på Takida och Pink ^^ Sen gå på Liseberg och shoppa, woho!
Norrköping 19 Augusti på Rix fm festival med Erika, Julia och Frida :D Läängtar massor!
Och någon gång efter 20:e lär jag väl börja gymnasiet skulle jag tro :) Eller så blir det innan 20:e? Hm.. Det vet jag inte än ^^ Men snart så!


Oj, nu blev det ett långt inlägg, men det var ett tag sen ni fick något att läsa härifrån, så njut! Haha :D PUSSAR



Nu har jag fixat en bild på garderoben (typ)! :D
PAXGarderob med skjutdörrarBredd: 300 cm Djup: 66 cm Höjd: 236 cm
Såhär, fast annorlunda, fanns ingen som liknade mer -.- Det är svart glas istället för grått och ek lister runt om glasen istället för grå/vita :) Och den här är bara 3 meter, den jag vill ha är 3,5 meter :) Och det är inte bara 2 dörrar utan 4 skulle jag tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback