Don't forget

Nu har jag kollat på Ghost whisper :) Alltid lika bra, hehe! Tallås musikal då. Den var riktigt usel, haha! Det enda som var bra var Freddi som spelade Kissie ;) Sen Daniel som dansade, så sjukt grym han är! Men det visste jag ju redan, haha! Sen Erika, hon sjöng massamassa fint! :* Och sen Maggis, underbar, helt underbar, haha! OCH PATTDANSEN! Den var så grymt ful och blev så sjukt rolig, hahah! Gud vad fult det var :D Haha! Fast Söders kommer äga den ganska mycket, även om Söders lär va dålig ;) Haha! Sen efter skolan drog jag till Nautilus och träna, var ju ändå på Duve så kunde lika gärna passa på :) Och nu sitter jag här, haha! Ska strax lägga in bilderna från imorse, så uppdaterar snart! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig, den ägde ju!

2010-03-26 @ 17:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback