one of the best

Duschade för en timme sen, så har fönat håret OCH plattat det, för jag ska va med Erika strax :D Ser ni, jag gör det jag hade mot, MEN jag gör det jag sa var okej enligt mig ;) Dvs att man fönar och plattar om man ska göra något efter :D Som jag ska ^^ Vi ska kolla på Alice in wonderland, för jag har inte sett den än och så ska vi väl äta massvis av godis, hihi :D Jag har 2 chokladkakor och lösgodis :D Yeey! Så det blir mysigt! Älskar dig bästa vän :* Så jag skriver sen när hon dragit hem antar jag :) Hoppas ni får en trevlig lördags kväll, för det ska jag, PUSS


bild från öland -09


Kommentarer
Postat av: erika

Älskar dig meed :D <33

2010-05-23 @ 12:11:39
URL: http://thelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback