Svar:

Anonym om jag står för mina ord:
Man kanske inte orkar platta hela håret på morgonen, det kan ju ta typ en halv timme, då sover man hellre.


Tar det en halvtimme, då måste man ha lockigt hår, då förstår jag :) Jag känner de personer som har lockigt hår som det tar upp emot en halvtimme för, men personerna vars bloggar jag läste har rakt hår i vanliga fall :) För det tar inte en halvtimme att platta rakt hår, hur långt det än är! Även om man tar lager för lager, eller okej, tar du världens smalaste strimla hår och ska platta hela håret, visst, då kan det ta mer än en halvtimme! Men jag har haft långt hår, kort hår, verkligen allt! Och inget av de tar 30 minuter att platta och mitt hår är vågigt i vanliga fall, vilket tar lite extra tid, men det tar högst en kvart :o Men visst om man har lockigt, då kan jag förstå, då ÄR det okej, men jag håller kvar vid det jag säger om att det är förbannat patetiskt och onödigt om man plattar sitt hår både morgon och kväll om man ändå redan har rakt hår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men för fan:s du bestämmer väll inte vad folk ska göra!

Sköt ditt eget liv och låt andra vara!

2010-05-19 @ 20:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback