T R Å K I G T

Hm.. Hur tråkigt har jag just nu? SKAPLIG MYCKET! Så jag kör på en såndan här tidsfördrivning :)

Tjejlistan


1. Har du ett par rosa string? 2 par om jag tänker rätt ^^
2. Vem var den senaste du pussade? - Stefan :*
3. Har du en sjukdom? - Nej :)
4. Trivs du med det? - Jofan
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Jag har så tråkigt så jag tänker räkna nu.. 35 :)
6. Gillar du nån nu? - Absolut!
7. Vad gjorde du inatt? - Kliade mig på rumpan
8. Och i förrgår natt? - Kliade mig på magen
9. Vad gör du innan du ska sova? - Smsar :D
10. Kan du prata med din mamma om allt? - Förut; nej - Nu; ja :)
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Ja, det hade jag nog 
12. Har du varit gravid? - Nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Haha, visst om jag vore över 20, men inte än
14. Choklad eller glass? - choklad!
15. Push-up eller T-shirtbh? - push-up, fuck no till t-shirt bh!
16. String eller hipsters? - Hipsters
17. klackskor eller sneakers? - Vardag; sneakers - Fest; Klackar
18. Kjol/klänning eller jeans? - Allt :))

Tio fakta
1. Hemstad/ort - Katrineholm
2. Håfärg? - Brunett
3. Längd - 175,5
4. Frisyr - Utsläppt eller uppsatt
5. Ögonfärg - Blå (och FAN vad fina de blir i solljus, ett antal 100 påpekningar har jag allt fått)
6. Skostorlek - 39/40
7. Humör - Glad eller tjurig, haha!
9. Civilstatus - Förhållande :) 
10. Vänster eller högerhänt - Höger

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - Är det just nu, så ja :)
2. Tror du på kärlek? - Absolut!
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Kan man säga!
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Jodå
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Ja.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Yees!
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Nej :)
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej, men är inte bäst på förhållanden, men snart så kommer jag vara totalt as grym!
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Jag har väl alltid det? HAHA
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja, det gör jag

Tio saker

1. Kärlek eller pengar? - Jag älskar pengar, men jag älskar kärlek ännu mer
2. cider eller öl? - Cider ftw! Fast öl är helt okej
3. Dag eller natt? - Beror på
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande för fan!
5. Tv eller internet? - Haha, när jag bara har internet och inte tv, säger jag tv, men när jag bara har tv och inte internet säger jag internet, så båda antar jag :)
6. Pepsi eller cola? - Cola, fuck pepsi!
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Vilda fester är bara kul som singel, haha! Så just nu, hemma kväll helt klart :)
8. Färgfoto eller svartvita? - Beror på hur bilden ser ut
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face även om det är lättare över telefon 
10. Bilddagboken eller myspace? - Inget! Men om jag måste.. Myspace

Tio Har du nånsin

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Haha, jag är inte så töntig att jag smiter ut, säger ju till när jag drar ;)
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Alla har väl tänkt tanken, men aldrig så seriöst att känna "nu gör jag det!"
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Mjo, det har jag säkert
4. Har du hoppat bungy jump? - ALDRIG!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Jag har ramlat av cykeln ^^ Haha!
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - NEj, men jag vill :(
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Heh, ja (A)
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - HAHA! Jag som ändå är så pass mycket skitso borde väl ändå gjort det, men nej :D
9. Har du någonsin gillat någon utan att det varit ömsesidigt? - Jag är inte helt säker på vad det betyder, men jag tror jag ungefär vet, så nej, det har jag inte :)  
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Vem har inte? Haha

Tio Känslor

1. Saknar du någon just nu? - Ja :(
2. Är du glad? - Jofan, med glass i magen blir allt bra :D
3. Är du fundersam? - Har inget att fundera på för tillfället
4. Är du uttråkad? - Vafan? Jag gör ju den här jävla frågeskiten, så JA!
5. Är du tysk? - Helsvensk tjej här va!
7. Är du italienare? - Still entirely Swedish
8. Är du fransk? - Men vafan! NEJ 
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Yees
10. Gillar du någon just nu? - Absolut!

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? -  20:01
2. Namn? - Erika
3. Vart bor du? - Katrineholm
4. Hur många barn vill du ha? - 1, men kan överväga till 2 ^^
5. Vill du gifta dig? - Helt klart :)
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Vilken fråga xd Jag.. Jag gör fan båda :o När jag inte orkar rullar jag och proppar munnen full, hihi, men när jag orkar så skär jag och tar god tid på mig :D
7. Har du ätit sushi? - Nej, men jag vill :( Så ska fan se till att dra till Suchibaren här i lilla Katrineholm snart! :D
8. Favoritglass? - Hm.. Kaktus sorbet ♥
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 3 har jag för mig :o
10. Humör? - Uttråkad Men fortbannat glad och ivrig :D Haha!

Fyra Grejor

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Haha, inte jagad, men utfrågad och fått en förbannad lapp av dem :( Den sitter just nu på min vägg inramad för mina föräldrar är så töntiga, haha!
2. Har du en hund? - Nej

Skulle


1. Skulle du vilja vara längre? - NEJ!
2. Skulle du vilja väga mer? - Nej :)

KAN
1. Kan du röra på öronen? - Ja, jag kan t o m flyga med dem
2. Kan du slicka dig på näsan? - Ja, min tunga är 1 m lång
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Jag kan göra fler saker med mina ögon ^^
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Haha, ja, för jag kan inte ljuga för dem har vi fått bevisat, haha!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Om jag är hemma själv ja :)
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Ja, men det är ju absolut inte lika kul, men det kan jag, för bara så ni vet, ja ska bli nykterist (eller inte!)
7. Kan dina vänner lita på dig? - Ja, det kan de :)
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Skulle gjort det i Mars, hade t o m beställt tid, men bestämde mig för att vänta till efter sommaren istället :)
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Ja :)

Har

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja, när man va liten ljög man ju om allt, haha!
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - De säger det inte, men de visar det :)
3. Har du syskon? - Syster
4. Har du ljugit på någon fråga ? - Många ;) Haha! Men det har ni nog redan förstått :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha du kille`? lägg in bild?

2010-05-27 @ 20:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback