usch

Herregud, den här dagen började så sjukt bra, men helvette vad arg jag är nu! Trodde seriöst aldrig att jag skulle kunna bli såhär arg på en, men tydligen. Och helvette vad ont i hjärtat det gör när jag blir såhär arg på personen. Fyfan..

Jag har börjat packa till morgondagen också :) Ska ha svarta och vita kläder på mig och då kan jag inte ha militärgröna skor på mig! Så jag har lite problem här, haha! Så överväger om jag ska ha klackarna och vara ca 1,85 imorn kväll :o Vi får se :) Nu ska jag nog strax gå och kolla om spegelramen torkat så jag kan flytta runt den lite på rummet och se vart den ska stå :D Kommer bli skit grymt med en till stor spegel :D Och jag känner även att jag är hungrig :o Så ska nog äta något också, haha! PUSS!

Bjuder på ett snyggt självporträtt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback