you stole my heart

Har börjat fundera! Jag skulle verkligen vilja förstora upp en av bilderna jag tog idag :D Blev så sjukt nöjd! Så skulle vilja förstora upp en bild till en tavla, stoor tavla! Och sen ha i rummet! Skulle vara grymt! Blev så sjukt nöjd alltså. Så ska kolla upp det där lite, så får vi se hur det blir med det :D Ska nog sova snart :) Så det här blir sista inlägget idag :) Så vi hörs imorn, då lär det inte bli mycket intressant, bara massa snack om plugg! Haha och så ska jag hämta ut min medicin och mina p-piller :) Så kanske kan kolla med pappa om vi kan dra in på Gallerix och kolla om de framkallar bilder och sen vad deras pris är :) Vill inte att det ska bli för dyrt, haha! PUSS OCH GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback