du var min arme

Hej kära läsare :) Idag var det en väldigt vanlig dag, först engelska, svenska och sen... en lektion som jag tydligen inte kommer på namnet på, haha! Har suttit i säkert 5 minuter och kommer ändå inte på vad lektionen heter :o Men men, ganska tråkig lektion ^^ Men idag tog jag med mig matten hem, har ju inte jobbat något än men (A) Sen fick vi även läxa till nästa fredag då en inlämningsuppgift från lektionen jag inte kommer på namnet, haha! Men nu ska jag nog lägga mig och halvsova :) Eller något, jag vet inte.. Är inte så speciellt pepp för att skriva idag, är skit trött och typ ännu mer trött -.- Så ska lägga mig i sängen nu :) Vill även att OTH ska komma ut!!! :( Men måste vänta till imorn, bajs! Men vi hörs, nu blir det nog lite matteplugg, ligger efter väldigt mycket efter min vecka hemma -.-
Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

armé stavas för övrigt med en ´ ovanför e.

2010-10-05 @ 18:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback