it's raining outside

Kom nyss hem, så har hunnit packa upp och sånt nu :) Ska alldeles strax ta kort på skorna ;) De blir bara snyggare och snyggare ju mer jag kollar och klämmer på dem :))) Ska även ta en dusch snart, måste fräscha upp mig och allt sånt för imorn har jag skolfoto :o Oh herregud! Jag vet inte hur jag ska se ut alls! Har inget klädval, hårval eller ens sminkval!!! Vet inte! Men jag ska iallafall ha de nya skorna vet jag ;) Så hoppas jag får sitta så jag inte ser överdrivet lång ut :D Juste, imorn troligtvis kommer min maskeradkostym ^^ Hoppas den passar och att den ser bra ut :D Är riktigt taggad på fest nu så det är inte klokt!! Men vi hörs, tar bild strax! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback