love me or love me not

Gud vad det är kallt ute! Nästan hela -5 grader! :o Usch.. Så idag blir det premiär att se om jackan håller värmen ;) Annars då? Ska dra till skolan lite tidigare än tänkt med Evelina och plugga och sådant :) Måste ta igen lite grann som jag inte gjort än, så idag passar utmärkt :) Annars har jag inget mer att göra idag förutom att jag ska dra till Ingelsta köpcentrum med familjen efter skolan, de kommer och hämtar mig :) Vi ska åka och kolla efter skor. Vi är alla i behov av nya, haha! Så ett par varma vinterskor ska inhandlas nu då :) Hoppas det finns några snygga! Men nu har jag inte mycket mer att skriva, så vi hörs!
Kisses


I know, I'm too sexy to be shown (haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback