maskerad

Sitter just nu i vardagsrummet och kollar på Robinsson :) Det är väl ganska så bra, men än så länge har jag inte riktigt fastnat för det. Men iallafall, tänkte visa upp lite maskeradkostymer som jag kanske kommer hyra/införskaffa :D För i början av November så har två i min klass anordnat en halloweenfest, as grymt! Är skit taggad! Så nu måste man bara se till att skaffa sig en snygg kostym! För man kommer inte in om man inte har en riktig utklädnad ^^ Så detta har jag kollat på, men Felicia och jag ska dra till en maskeradbutik i Norrköping så jag vet ju inte om dessa finns där, men dessa skulle jag iallafall kanske vilja ha;
Haha! Nej, jag bara skämta om den sista ;) Men jag gillar snövit eftersom det är mer maskerad, men det är lite kul att"leka" sexig ibland, haha! Men vi får se vad som finns i butiken :D För något snyggt och kanske lite sexigt ska det iallafall bli ;) För hur många gånger får man chansen att använda sånna här kostymer? MAN MÅSTE PASSA PÅ ATT VARA ÖVERDRIVEN! Och sen skrev de på inbjudan att de ville att man helst skulle va så överdriven som möjligt, så ^^ Men det kommer bli sjukt bra! :D Så är as taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback