no comment

Kom hem från Monika för någon timme sedan :) Har haft skit roligt! Vi kollade på film och hade det allmänt roligt :D Vi snackade om massor och bestämde lite grejer som kommer hända inom kort :) Kommer bli super roligt! Nu har jag precis kollat klart på senaste Smallville avsnittet (det jag länkade) och det var super bra! Som vanligt ;) Dock blev jag lit tjurig, för de laddade inte upp något TVD avsnitt den här veckan? Det 6:e avsnittet kommer nästa vecka istället :o Liksom varför hoppa över en vecka? Så det gjorde mig lite irriterad, men spela roll! Avsnittet kommer ju snart iallafall ;) Annars då? Har inget direkt att göra, förutom att jag har inplanerat en liten dejt med duschen :) Men annars absolut ingenting! Så blir väl att leta upp en film kanske? Och lägga sig i sängen och stirra på en flimrande skärm i någon timme ;) Blir säkert kanon! Men vi hörs och hoppas ni har/får en grym lördag!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback