they should be able to choose more wisely

Idag följde Alice och Monika med mig till skolan och det enda jag kan säga om det är; AWESOME! ♥ Nästan synd att brudarna inte kunde varit antingen 94:or eller valt Stylist linjen -.- Varför ska allt vara så krångligt? Kan inte alla bara vara lika smarta som jag? Haha! Nej, nu tillbaka till verkligheten ;) Dagen har varit super bra, har sminkat och fixat massor på brudarna och blev väl nöjd med vissa av tillfixen, dock inte allt! Men en sak är säker; jag älskar Alice uppsättning/toffs som jag fixade! Grymt snygg så det är inte klokt! Nästan värd att döda för :D Käkade även min första riktiga hamburgare idag på över 1 år (!) I know, hur kan jag ha klarat av det? ETT ÅR!! Men ärligt talat har det inte varit så svårt alls, endast nu på senaste tiden då jag intalat mig själv att jag ska prova en Mcfeast och se om jag tål, men inte gjort det än... Det har gjort mig grymt sugen :) Så idag fick det dock bli en QP Cheese, men jag är glad ändå! För fytusan vad jag njöt, haha! Imorn blir det att ta en tillpiggande dusch direkt på morgonkvisten, si sådär runt... 5, halv 6? Låter kanon i mina öron, haha! Nej, men jag måste duscha och fräscha till mig lite imorn ;) Måste se överdrivet bra ut, dofta underbart och vara på topp helt enkelt! Annars då? Ska tamejfan se till att ta mig till gymmet imorn! Jag ska, jag ska, jag ska!För jag känner att jag måste ta en liten vända på cykel och bandet, måste få igång konditionen som verkligen bara försvinner mer och mer. Så imorn ska jag försöka, så jag har inte lovat något, men jag ska försöka ta mig till gymmet och tillbringa åtminstone en timme där! Annars har jag inga planer inplanerade :) Kanske drar förbi en maskeradbutik med Felicia efter skolan? Vi måste ju checka ut kostymer till partyt den 5:e ;) Kommer bli super nice! Men nu ska jag sova så vi hörs imorn fellows!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback