måste införskaffa mig en vinterjacka snart

Som ni säkert märker är jag ute efter en röd :) Vet dock att det är en "fjortis" jacka att ha en röd, men är jag fjortis? Nej. Finns inget med mig som ens påminner så en röd jacka skulle se super snyggt ut på mig! Så ska försöka snacka till mig en ^^ Jag är villig att betala en del, men känner att jag inte har råd att betala hela själv, haha! För det blir ju över 1000 kr iallafall och jag har ca 8-900 kr när studiebidraget kommit ^^ Vill helst ha den första, men den är den dyraste -.- Den kostar 1700 kr, men den är fan snyggast! De andra är raka och ger bara tjocka eller inga former alls :s Vet att jag är långt ifrån tjock, men har man en jacka som bara går rakt ner, då ser man aningen tjockare ut :( Så vill ha en som sitter åt i midjan och som ger former :) Därför vill jag ha första, men det lär nog inte bli av, haha! Men jag ska försöka! :(

Skulle även kunna tänka mig denna :D De verkar så grymt sköna! Men isåfall en blå ^^ Och den här kostar exakt 1000 kr så det blir nog enklare att övertala till sig en ^^

Kommentarer
Postat av: elin pettersson

den blåa är skitsnygg! :) förresten.. ska vi följa varandra med bloglovin? (:

2010-10-02 @ 13:13:40
URL: http://elinbanaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback