rise of the planet of the apes

Sitter just nu i soffan! Jag vet, klockan är bara halv 7, men jag kunde inte somna om efter att ha tagit pencilinet... Men lär nog somna om en timme eller så här i soffan :)

Idag ska jag på bio med 4 andra. Vi ska se "rise of the planet of the apes". FETT GRYMT! Hoppas verkligen att den är bra nu :) Den verkar iallafall vara det, men ibland klipper de ihop de bästa scenerna bara och lurar en..
Annars vet jag inte vad jag ska göra idag. Det märker vi!

Tog även nyss min allra första fästing! Rambo hade en på hakan (förbannat jobbigt ställe....) och det var hans (och min) allra första fästing! För min del gällde det att rycka dän den. Så igår drog syrran och jag en promenad med Rambo till Emma Lindh. Där fick vi med oss någon penna typ som man drog dän fästingar med och tusan så enkelt det var när man väl fick Rambo att sitta still! Så ska gå tillbaka med den idag :)

Nu ska jag strax fixa frukost och kolla på PLL.
Peace out!


Ge mig några soliga dagar som denna igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback