color the world

Sitter just nu och kollar på Top Model 11. Sedan klockan 20.00 ska jag se Top Model 15!

Idag på stylingen hade vi prov på håret (hoppas det gick okej!) och sedan hade vi ansiktsmålning typ :)
Vi använde oss av ögonskuggor och tejp! As nice :D
Jag sminkade Madde och blev faktiskt riktigt nöjd! Det blev riktigt coolt måste jag erkänna. Sedan sminkade jag Fanny, men det blev mer lek av det hela än något serriöst!
Blev lite blommor och gubbar och mustasher, haha!




Madde
Fanny (skulle velat ha en bättre närbild, men Fanny var så tråkig och tog bara denna..)
Evelina

Imorn börjar jag inte förren 10, vilket innebär sovmorgon!
Börjar dagen med 2 timmars matteförberedande inför nationella och sedan på eftermiddagen film och godis!

Har även veckan lite halvt planerad :)
På onsdag har jag studiedag, så då ska jag träffa Alice och Monika ♥ Kanske även tar och tränar på morgonen :)
Sedan på lördag så ska jag träffa dem igen och på kvällen blir det festligheter med brudarna!
Kommer bli tok nice! Och det är faktiskt Alice första krök, så detta kommer firas lite extra! Sedan sover de kanske här, blir enklast och närmst. Måste bara kolla med föräldrarna först :)

Men nu ska jag rå åt mig lite chips och sedan fortsätta glo på Top Model!
Hörs!


Bjuder på en förjävla snygg bild, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback