let life flow with the wind

Har börjat fundera lite grann.. Vad fan har den här sommaren gått ut på? Sommarjobb i 3 veckors tid, visst, men annars då? Regn, regn, sol, regn och regn..
Kommer så väl ihåg sommaren 2010! Mitt livs bästa sommar! Och gud vad man önskade att sommaren 2011 skulle bli detsamma, men icke. Vad har jag gjort den här sommaren? Har jag haft någon sen sommarkväll tillsammans med tjejerna? Nej. Har jag varit vid Djulö mer än jag borde? Nej. Har jag varit till Kovik? Nej. Har jag blivit brun? NEJ!
Jävla skit sommar rent ut sagt! Nu längtar jag tills det riktiga livet drar igång igen och jag får träffa vännerna från stan, Norrköping, Linköping, Oxelösund och alla ändra städer! Vill fan att skolan ska börja redan imorn!!
Vill ha någonting att vakna upp till, inte bara en dag av regn, regn, regn och tv-tittande.. Jag vill ha skola, vänner och Norrköping! (Shit! Jag, vill ha skola? This summer must really suck..)
Men det är endast 22 ynka, långa dagar kvar tills jag börjar 2:a året på Stylist linjen på Plusgymnasiet i Norrköping och tills jag äntligen får träffa klassen igen som jag ärligt talat saknat riktigt, riktigt mycket!

Tänk.. Till en början kände jag mig rätt ensam i klassen, när vi var väldigt uppdelade och man endast var med sina 3 vänner i klassen. Men nu, alla är med alla och det är sjukt roligt! Jag verkligen älskar min klass!
Så snälla låt dessa 22 dagar gå fort som vinden! Snälla, snälla, snälla...

PLUS!!! Går dessa 22 dagar fort som vinden, gissa hur fort 55 dagar kommer gå då!! 55 ynka dagar kvar till min efterlängtade Turkiet resa och födelsedag! 55 ynka dagar.. Låt livet gå fort så jag får komma långt, långt bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback