silver nails and a blue/white striped shirt

Godmorgon!
Idag ska jag träffa Alice! Hon kommer hit någon gång senare, så måste vänta ut ett sms om ankomst från henne inom några timmar :)

Vad kan jag mer skriva om?? Jag har börjat kolla över vad jag ska köpa för min lön och har kommit fram till massor av prylar! Men ni får såklart vänta tills allt är köpt och jag visar upp det här ;)

Har även fått veta vilken dag vi kan hämta ut min kära Iphone! Det blir DIREKT på måndags morgonen har jag bestämt! Tänker inte vänta till typ 16 på eftermiddagen för att hämta den, utan det ska bli direkt när jag vaknat!
Men nu skiter jag i att fortsätta skriva.. Kanske slänger in ett kollage bara för att få in en bild?? We'll see!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback