Big Brother final

Nu är det alldeles strax dags för BB-final! Heja Peter!! ♥

Idag var jag, Alice och Emma nere på stan och kollade runt lite. Fick med mig en liten grej hem som ni får höra om senare i veckan.
Vi tog även en fika på C&L. Hur skönt som helst, förutom de äckliga fåglarna som käkade från tallrikarna en bit ifrån oss........... Usch!
Annars har jag inte gjort så mycket. Eller jag kollade på filmen "Just go with it" och den var riktigt bra!

Men nu ska jag plocka fram mintkyssarna/nougaten och twixen och sätta mig redo framför tv:n!
Inatt runt halv 2 kanske syrran och jag kollar på MTV - movie awards. Vi får se hur trötta vi är :)
Hörs!

Juste! Har gjort ett nytt örhänge idag och så gjorde jag om två stycken till ett. Blev riktigt bra, visar någon gång.
Ska även se till att dra till en "pyssel" butik och införskaffa nya pärlor/smyckesdelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback