Dandy

Tja bloggN!
Nue sitter jae här oh har precis kollat påe en film. SKOJA!

Är riktigt trött, så nu kommer den riktigt dåliga humorn fram :)
Idag har jag inte gjort ett dugg, förutom att uthärda ren smärta, ha ett kort the sims-lan, dela ut reklam och vara halvdöd :)
För ett litet tag sen hade jag vid min sida två mackor och ett glas med blåbärssmoothie. Super gott! Svepte nästan hela smoothien på en gång ;)
Har även nyss kollat på filmen Prinsen och jag. Såg på tvåan förut idag då den gick på tv och blev tvungen att se ettan också :)

Imorn börjar mitt sommarjobb. Ska vara där vid sju, så har ställt klockan på fem!
Vet inte vad jag kommer få göra än och vilka arbetstider jag har, men det kommer jag då veta imorn :)

Nu ska jag ta fram boken Dandy och fortsätta läsa i den.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback