sunny sunny

Sitter just nu på rummet med Alice.
Idag har vi varit i Stadsparken och käkat lunch, lyssnat på musik och kollat på dans. Vi tog även en fikapaus på Hembagarns. Det blev italiensk sorbet för min del.
Runt 15-16 tiden så drog vi hem till mig för att sola. Så vi tog varsin filt och la oss på gräsmattan med varsin bok. Så har nog fått lite färg vilket alltid är positivt. Men börjar bli ganska brun nu, så det är väl bara att pressa på för att bli ännu brunare ;)

Snart ska vi käka korv med bröd till kvällsmat och efter det kanske det blir en film. Skulle vilja se på Slumdog millioner bara för den gick igår på tv, men jag kollade på BB finalen :) Annars kanske jag hittar någon annan rolig film.
Sen ikväll runt 22 så börjar MTV movie awards reprisen, så då ska jag iallafall se på den :) Missade ju inatt, så kan se på den ikväll.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback