now that I see you

Kom hem för ca en timme sedan. Så har hunnit med att duscha och kolla på gårdagens BB.
Idag var jag då i Norrköping med Felicia och Fanny. Vi gick runt och kollade i butikerna, käkade lunch och skrattade nästan hela tiden :)
Fick med mig en tygkasse och en parfym (har ju förfan ingen längre!!). Så blev tyvärr tvungen att slösa pengar på en parfym.. Menmen, det är ett måste så får väl stå ut :)
Hade som sagt långklänning på mig idag och helvete vad varmt det var! Det var fan över 30 grader!! Så gick och höll upp klänningen hela tiden och jag tror seriöst att hela jag svällde upp (haha). Men när det är varmt så kan man svullna en del och det gjorde jag kan jag säga! Speciellt mina fötter..

Nu ska jag fixa något att käka och sedan kolla på tv.
Imorn är det skola (bara engelska) och då ska vi spela upp teatrar. Så vi får se hur det går ;)
Hörs!


Parfymen och tygkassen. Grymt mönster!
Ska köpa fler tygkassar! Ville ha några fler, men köpte endast en bara! Det fanns sjukt snygga där iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback