xo xo Gossip Girl

Idag har Alice och jag gått långpromenad med Rambo till Coop. Där köpte jag godis och Alice köpte taimat :) På vägen hem mötte vi Amanda, Julia och Melker, så Rambo fick sig ett redans kompisgäng!
Sen tittade vi inte på någon av Twilight filmerna, vi såg på Mamma Mia istället :)

Nu under kvällen har jag kollat på Gossip Girl. Har börjt kolla om och har kommit några avsnitt. Men det är en lång bit kvar!
Ska även duscha nu under kvällen, så får inte glömma bort det. + Imorn kommer hemligheten. Någon gång mellan 8-16 så kommer den levereras hem till oss och så får vi den fixad och klar! LÄNGTAR! ♥

Hoppa även på att Amanda fick se Rihanna idag, då hon ställde in Malmö konserten.. Har hållit och håller fortfarande tummarna för dig!! ♥

Fred ut †

Kommentarer
Postat av: Alice

Thaimat menar du, hehe visst är jag jobbig!!!!!

2011-11-01 @ 21:44:38
URL: http://alicestaaf.blogg.se/
Postat av: leddan

Åh tack bästa du! Tack vare dig som jag fick se henne! <3 <3

2011-11-02 @ 13:29:29
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback