äntligen!

Sluta skolan idag då & nu börjar jullovet! Super skönt! :D
Mina betyg blev;

Bild - MVG
Biologi - G
Engelska - VG
Fysik - G
Geografi - G
Hem. och konsumentkunskap - VG
Historia - G
Idrott och hälsa - G
Kemi - G
Matematik - G
Franska - G
Musik - G (inte haft denna termin)
Religion - G
Samhällskunskap - G
Slöjd - G (inte haft denna termin)
Svenska - G
Teknik - G


Efter skolan drog vi tjejer då ner & käka på Parkens :D
Köpte en pizza & en stor pommes, var hur hungrig som helst! :o
Efter det drog jag, Helena & Amanda ner på stan & Helena köpte klänning & strumpbyxor & jag köpte julklappar till Alice & mormor :D
Köpte även en kjol till mig ;D Äntligen säger jag! :D
Vi tog en liten snabbfika Helena & jag innan vi tog bussen hem till mig :D
Där fixade hennes hår, fast det blev ganska failat (A)
Nu har hon dragit hem & jag sitter nu här & gör inget alls!
Juste, jag fick mina skor idag :D Äntligen har jag fått mina efterlängtade ugs(?) som jag tänkt köpa redan förra året -.- Haha, men nuså ;D
De kanske va lite stora, men vatusan, då kör jag med raggsockor ;D För jag är skit cool ;) HAHA!
Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback