bit different

Var första mötet med Manusgruppen idag :D
Kom upp riktigt bra idéer om jag ska vara ärlig,
direkt efter mötet drog jag, Felicia & Johanna iväg till *hemligt*
Så vi slapp hela språkvalet (H) Maha!

Efter skolan drog jag, Johanna, Vicis & Helena ner på stan,
men Helena dissade såklart -.-
Johanna var tvungen att dra snart nog, så det va bara Vicis & jag kvar ((:
Så jag drog med henne till omklädningsrummet & våldtog henne ^^
Nejdå, men jag köpte lite grjejer idag igen ;D
Köpte två par nya strumpbyxor (kommer bild strax)
& jag köpte ny eyeliner & sen ansiktsmask :D

Nu sitter jag här & läser lite bloggar, riktigt kul att läsa andras faktiskt (:
Men nu ska jag faktiskt gå ut & äta lite mat ;D
Börjar bli riktigt vrål hungrig! :o
Puss! ♥

& VAFAN!!! fick nyss veta av Felicia, vi har liksom gjort en skit rolig sak i skolan,
men INGEN av lärarna tycker det såklart, SÅ NU MÅSTE VI FIXA DET ANNARS FÅR VI KVARSITTNING!
LIKSOM VAFAN!!! alla vet att vi gör sånt & alla skrattar, så vafan är det för skillnad nu!?! VAFAN LIKSOM!!! @:



första :D


andra :D


& en liten plusbild ;D


Kommentarer
Postat av: VICIS

neeeeeee du skojar inte att du våldtog mej

för det gjorde du med felicias äpple!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ):

2009-12-03 @ 20:04:11
Postat av: Erika

MEN FÖR FAN VICIS! TYYYYYYST!

DET VA HEMLIGT VETTU VÄL! :O

dummer :(

2009-12-03 @ 20:23:43
Postat av: Albert Emini

Coola strumpbyxer ;O <3

2009-12-04 @ 15:17:49
Postat av: Erika

tack älskling! :D<3

2009-12-04 @ 15:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback