booring Sunday

Vaknade runt tolv idag tror jag?
Blev att sitta vid datan & tv:n idag (:
Fast pluggade även också -.-
Skulle egentligen varit med Albert, ville det verkligen, men som sagt,
va tvungen att plugga :(
Men jag höll kontakten med snyggingen via msn & sms ändå :D ♥

Imorn är det då skola igen..
Funderar på att jag ska ha mina blommiga strumbyxor eller om jag ska låna syrrans rutiga skjorta?
hm.. ? vad säger ni? ;D
Juste, imorn ska även jag & Felicia stanna efter skolan & fixa grejen vi gjorde (A)
Ni kommer väl ihåg ;D annars är det bara att rulla ner till det inlägget ;)

Haha! Kom på nu :D precis bara 2 veckor kvar i skolan! :D
Sen är det jullov :D
Puss på det aså! ♥


Kommentarer
Postat av: albeeert

Kommer fler tillfällen att va me mig ;)

och du är snygg! ♥

2009-12-06 @ 22:17:33
URL: http://saywtf.blogg.se/
Postat av: Erika

klart! :D

men du är snyggare ;D ♥

2009-12-07 @ 07:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback