;D



* Julen

Det är så sjukt skönt när julen snart är här, man får massa nya grejer & vintern kommer (L)
Alla känner väl till känslan när man vaknar på julaftons morgonen & man bara längtar efter julklapparna,
julmaten, kalle anka & allt annat julgrejer (L)
& alla vet ju hur man längtar efter jullov :D & nu är det faktiskt bara två veckor kvar PRECIS! :D
Så puss på julen! ♥

* Högklackat

Jag vet inte vad som tagit åt mig, förut hatade jag högklackat pågrund av min längd,
men nu vill jag bara ha, ha & ha! :D
Finns serriöst inga snyggare skor än högklackat, de är så sjukt snygga! ;D
Så jag ska köpa ett par varje månad hädan efter funderar jag på, ska bli mitt nyårs löfte :*

* Nyår

Bara 27 dagar kvar på året har jag för mig, så snart är det 2010 :D
Känns riktigt skumt att skriva det :o
Men nyårsafton är alltid så jäkla roligt! Men det här året ska det bli lite ändringar ;D
Alla andra år har jag firat med familjen & vänner, men i år ska jag ut & festa med vännerna :D
Kommer bli så sjukt mycket roligare! ;D




* Snö & regn

Jag hatar verkligen snö & regn! Det pajjar bara håret & sminket! xd
Det är kallt & sketet & jag gillar inget av dem! hahah!

* Tabbar

Jag hatar att göra bort mig! Det är så sjukt jobbigt & pinsamt!
Finns inget värre när man gör bort sig för någon xd haha!
Det har jag blivit proffs på kan jag erkänna ;)

* Personen som kallar sig fula, medan de är skit söta!

Jag stör mig verkligen på personer som säger att de är fula, medan de är hur söta som helst!
Jag tror att de själva vet att de ser bra ut men vill inte erkänna det för att få uppmärksamhet ;)
& det är så jäkla störande xd & JAG SYFTAR PÅ DIG EMMA LINDH! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback