fresh man!

Nyduschad & fräsh nu :D
Dagen har mest gått ut på riktigt slöa saker ;D
Först hade vi NO, men den va otroligt slapp, gjorde typ inget!
Sen hade vi Lucia, ganska lamt, men okej.
Sen hade vi Sv/So & då gör vi ju som olika projekt inom Gymnasievalen :D
& då satt vi i Madiateket hela lektionen, sen sluta vi kvart över elva :D
Drog ner på stan med Amanda L & Helena & där nere spelade vi in massa videos xd
Sjukt roligt :o! om jag får tag i någon av Amanda kanske ni kan få se ;)
Kan VERKLIGEN bjuda på en ;D
Nu ska jag fixa mig om jag orkar.. Haha ;)
Ikväll blir det liksom kanske Albert & att se på Idol finalen :D ♥
Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: albeeert

hih de kommer bli fett kul ;D om de blir något (: xD <33

2009-12-11 @ 15:37:51
URL: http://saywtf.blogg.se/
Postat av: Erika

haha, jorå, det lär bli av :D<3

jag har duschar & håller på & fixar mig, så ska bara dra & köpa godis, sen så ;)<33

2009-12-11 @ 15:40:29
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback