happy girl :D

Hade No-prov idag, gick faktiskt hyfsat,
men varje gång jag tror ett prov gått bra suger det ;D
Så vi får väl se antar jag (:
Dagen har varit riktigt rolig faktiskt, fast jag gjorde illa Amanda flera gånger :o Haha!
& JUSTE!!!!!!!!!! HAHAHA! jag käftade emot en lärare idag för första gången!
HAHA! Vilken jäkla kick! :D

När jag kom hem så fick jag reda på att mamma mått dåligt idag :(
Men som tur är mår hon mycket bättre nu (L)
& Emmas (syster) julklapp kom idag! :D Så nu är jag glad ;D
& JAG FICK NY SÄNG IDAG!!!!!
Äntligen har jag en 1.20! :D:D:D
hur glad som helst, fast jag får inte fler julklappar pågrund av det xd
Menmen, fick ju en underbar säng (L)

Nu sitter jag & snackar med min underbara Albert (L)
& så väntar jag på att min kladdkaka ska bli klar, vi får hoppas att den
blir precis lika bra som alla andra gånger ;D Jag är ju bäst ;)

KOLLA SÄNGEN! :D ↓


Kommentarer
Postat av: Albert

Du kan va underbar ! <3

nu är jag avundsjuk på dig, du har större säng en mej! :@ <3

2009-12-04 @ 15:40:19
Postat av: Erika

Tihi :*

& kom alltid ihåg det här, mitt är ditt älskling! <3

2009-12-04 @ 16:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback