Idolfinal

Albert kom till mig runt sex :D
Det enda vi gjorde till åtta var att snacka om serriöst ALLT! :D
Sjukt härligt att bara sitta & snacka ibland :*
Klockan åtta började då Idolfinalen & självklart hejade jag på Erik ;D
För om han vann, vann jag 100 spänn ;D and guess what!
ERIK VANN & JAG ÄR 100 SPÄNN RIKARE!!!! :D
Men kvällen blev otroligt mysig & slapp, haha! ♥
Måste göras om snart! Älskar dig!
Juste! Mia & Jarkko kom förbi & mamma bad dem gå in på mitt rum ;)
& de hälsar ofc på Albert & när de dragit säger Emma att Mia sagt att hon godkänt Albert, haha! Jomen Albert, DU ÄR GODKÄND! :D♥

Nu har iaf Albert dragit hem & jag sitter i stor tee-shirt bara ;D
Snart blir det då sängen, kommer bli super skönt!
Otroligt trött faktiskt !:o
Imorn blir det att va med Julia på dagen & på kvällen ska vi hem till dem på glöggfest typ?
Kommer komma hur många som helst dit, typ blivit som en tradition att köra en sån kväll :D
Riktigt super kul alltså :D
Puss! ♥



hoppas den bilden va okej Albert? :*

Kommentarer
Postat av: albeeert

En riktigt rolig kväll blev de ;D som sagt så måste detta göras om! :D och nu vet ja att je e godkänd okså ;) xD Haha och ja bilden är väl okej ;P

Puss<33

2009-12-12 @ 00:29:10
URL: http://saywtf.blogg.se/
Postat av: Erika

hahah! ofta hon godkänner! HAHA! <3

& tack, för jag gillade den :D

puss! <3

2009-12-12 @ 00:36:28
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/
Postat av: sassa

gud vad söta ! <3

2009-12-12 @ 14:27:24
Postat av: Erika

haha, tack :*

2009-12-12 @ 15:02:30
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback