kiss on the cheek

Idag hade vi idrott första lektionen & det var gymnastik.
Massa jäkla kullerbyttor & skit skulle vi göra, men jag la av efter ett tag
när det kom till "stora" kullerbyttor i luften?
Hade ingen musik som vanligt, den blir ju nästa termin (H)
Så det blev en väldigt lång lunchrast ;D
Träffade Rasmus typ 2 gånger & första gången fick han en kram,
andra gången en kram & en kindpuss ;D
Fett söt är han iaf! Men Helena klagade på mig & kallade mig fjolla pågrund av kindpussen xd
Haha, men, jag känner honom inte så bra än, men snart så ;D

Nu sitter jag här med Alice, vi har typ pluggat, skrattat, snackat?
& hon är så jäkla rolig med en sak, säger inte vad, men hon är sjukt rolig! Haha!

Men nu ska jag duscha & fräsha till mig lite ;D
Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Alice

HAHA xd<3

Just det xd<3

2009-12-09 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback