Mmmm choklad tomte ♥

Imorse skippade jag att åka buss till skolan & GICK istället -.-
Tog fan nästan en timme! :o & JAG HALKADE OMKULL 7 GÅNGER!!! hahah!
Som tur va hade jag Helena som stöd sista gången då jag va skit nära att falla till sidan xd
Skolan började med hemkunskap & vi skulle städa hela skiten, jävligt jobbigt!
men som tur va va med manusgrupp idag igen & Felicia & ja fick skippa skiten ;D
vi kom fram till sjukt bra grejer där :D
& på Sv/So så satt vi mest i datasalen igen, skönt, men tråkigt xd
Men när vi slutade så drog jag, Helena & Amanda ner till Emma & Eriks cyklar
& slängde dem i en 1-2 meters hög snödriva :D & så täckte Anton & Victor Eriks med massa snö ;D
Haha! Emma blev lite tjurig men Erik bara skratta :D Riktigt kul alltså ;)
Sen drog vi jag, Helena & Amanda ner på stan till Gottoteket & köpte godis tills imorn :D
Ska ju liksom kolla på "Utvandrarna" bara under dagen, ganska soft, men onödigt?
Aja, godis & julmust gör det lite roligare ;D
Haha, kom nyss hem ifrån affären :D köpte en jultomte (A) tihi xd
Ska bli super gott att äta den imorn ;)
Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback