only one thing

Sitter & tittar på The vampyre diaries & är lite besviken :/
Inte på serien dock, för den är sjukt bra!
Utan på att jag nyss frågade mamma om hon
kunde köpa ett par skor till mig i julklapp,
& hon sa att de troligtvis inte kommer köpa något för de inte har råd :/
& höjdpunkten under julen är ju julklapparna!
Vafan är det annars att längta till? Egentligen?
Jag tror serriöst att alla håller med mig.
Fatta vad besviken man kommer bli, men okej,
jag vet att vi har dåligt med pengar,
men de kunde väl laggt undan lite varje måna
för att spara eller åtminstonne säga något?
Tänk på julafton & man går & kollar under granen
(vet inte varför jag fortfarande gör det, men kul äre ;D)
& man inte ser några julklappar förutom ens egna som man köpt till sig
själv av farmors & mormors julklappspengar..
Skulle inte ni bli besvikna då? Det skulle iaf jag..
Så det här kanske blir mitt livs sämsta jul.. :(
& jah önskar mig BARA de skorna, inget annat :'(
& jag kommer inte ens få dem..

Kommentarer
Postat av: Amanda

jobbigt

2009-12-02 @ 18:55:49
URL: http://dotteralberta.blogg.se/
Postat av: Sanna M

Det låter väldigt jobbigt, naturligtvis är julklapparna viktiga, speciellt för unga. Får du int presenter från någon annan övrig familj då? Farbröder, fastrar eller liknande?

Jag vet hur det är att inte ha mycket pengar. Och jag vet hur det är att inte få något på julafton också. Så jag lider med dig. Hoppas du får en fin jul på andra sätt i alla fall.

2009-12-02 @ 19:13:05
URL: http://tabubloggen.blogg.se/
Postat av: Mattias

Stackare :( <3

2009-12-02 @ 19:23:05
Postat av: Erika

Jag har ju mormor & farmor, men jag har ju fått pengar av dem att köpa egna julklappar för, men det är ju inte riktigt lika kul :/



& jaa! :(<3

2009-12-02 @ 19:38:56
Postat av: Freddi

:( vi har inte ens en riktig julgran :S sen morfar dog så blir det ändå ingen riktig jul, jag och sis äter inte ens julmat längre, haha! :P <3

2009-12-02 @ 22:45:38
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Erika

ååh :( våran jul blev inte heller detsamma när min mormor dog :/

det blev as annorlunda, men nu börjar vi komma in i det igen <3

2009-12-03 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback