Måndag

Tja! Idag var det en vanlig skoldag dårå.
Ganska så hyfsad dag faktiskt :)
Förutom att min foundation var slut! så har varit otroligt ful idag :o
Hade seriöst hellre varit osminkad, än det lilla fula jag hade xD
Så efter skolan drog jag & Felicia ner på stan :D
Där köpte jag en klocka, hur fin som helst! Dock en julklapp, så ni får se den den 24 December ;)
Sen köpte jag lackleggins, en svart klänning, bh, två trosor & hårgrejer ;D
Allt är dock julklappar så, samma där -.-
Men jag köpte även foundation, & det är INTE julklapp :D
Haha, men den vill ni inte se ;)

Nu har jag precis duschat, så här sitter jag med taliban & har precis smörjt in benen,
så nu känner jag mig riktigt frääsh! ;D
Nu ska jag snart dra dit ut & göra rent åt kaninen, & så blir det The vampyre daires :D
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Mattias ^^

bara för att man inte är sminkad betyder inte det att man är ful lilla du ^^

2009-11-30 @ 22:23:39
Postat av: Erika

haha! nu kommenterar jag min egen eftersom inte du har blogg ;o

men jag sa inte att man va ful utan smink, utan ful med lite smink :D

hade så pass lite foundation så det såg cp ut -.-

så det va fult ;D

2009-11-30 @ 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback