älska hotpants!!

Haha, jag älskar hotoants! Det är underbart skönt! Det känns ju seriöst inte att man har dem på sig! Haha! Har gjort tabben att sätta på mig jeans över för jag glömt bort att jag hade dem på mig! :D

För ävrigt så är jag skit usel på en grej, vilket en person lärt sig ganska bra vid det här laget och det börjar bli skit störande att jag alltid sumpar det! :( Fan, jag suger verkligen! Haha! Gud..

Jag har även kollat på 3 avsnitt på Gossip Girl för jag har fortfarande ingen tv, men det visste ni nog redan! För jag har nog sagt det flera gånger redan, haha!

Och nu har jag inget mer att skriva, så kan berätta vad jag har på mig :) HAHA! Hotpants, linne och vita strumpor :) Och underkläder såklart, men iallafall, haha! Nu ve ni ifall ni brydde er, det gjorde inte jag, men nu fick jag ett sms som jag ska lära mig lite ifrån så jag slutar suga så jävla mycket :( Det börjar bli riktigt irriterande att vara usel, hahah!

Lägg märke till att jag gjorde varannan kursiv och fet!! :D Hihohahe........... Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback