baby you're the best of the best

Har precis kollat på några avsnitt av Cougar Town, men tankarna var på helt andra ställen, haha! Hur svårt ska det vara att sluta tänka på det?! Gud! Det borde gått över vid det här laget tycker jag nog :o Men det är skit svårt att sluta tänka på det här! Men iallafall, ska nog hämta något att äta eller något, är lite smått hungrig och sugen på något.. Heela tiden idag.. Fan vad jag kommer gå upp i vikt om jag fortsätter såhär bara för vi inte har någon tv! Fy Erika! Sluta äta så mycket onyttigt! Men nu ska det bli mackor och det är INTE onyttigt ;) Inte om man gör min lilla specialare, MASSA grönsaker på, woho! Det finns absolut inga godare mackor än mina när jag är klar med dem ;) Sen ska jag måla naglarna på nytt :) Har ju blått med vita streck nu, men det ska bli sexigt röda sen ;) HAHA! Nejdå :D Men nu måste jag ha mackor!! Skriver sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback