back on track

Nu har Erika och hennes familj dragit sig hemåt :) Har haft riktigt trevligt och sjukt roligt ikväll, haha! Fytusan, det roligaste var nog min random mening! Vi kollade på Ice Age och så sa Erika något och jag låg typ och sov men vakna precis och svarar "måste jag gå på den toaletten?" HAHAHA! Vart i helvette fick jag det ifrån? Egentligen! Det är helt sjukt! Hahahahaha! Men jag har gjort sånt förut, att jag somnar och sedan vaknar av att jag säger en mening som jag tydligen borde säga I drömmen, inte utanför, haha! Så det var lite roligt :) Har även moffat i mig massor av lasagne, jordgubbar med glass och maränger och massor av godis! Så jag har varit riktigt tjock ikväll ;) Men det får man vara ibland! Hihihihihihihihihihihihihi! Nu ska jag försöka få igång Vampire Diaries och sen ska jag nog sova :) Är sjukt trött! Så puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback