better then I thought

Hemma nu då och helvette vad dåligt väder det är! Var dyngsur när jag kom hem! Så det första jag gjorde var att hänga upp alla bröta kläder och tvätta bort sminket :) Skönt! Sen berättade jag massa bra saker som jag fått reda på :D Börjar bli hyfsat okej i skolan faktiskt! (y) Men iallafall, fick med mig min t-shirt, så ni ska strax få se den! :D Men dock...... Jag har inte fått något sms om leveransen än :( Så hoppas jag får ett snart! Annars kommer jag bli as deppig! För den ska komma idag :( Nu har det gått 3 dagar och det skulle ju ta mellan 2-3 dagar... Så jag HOPPAS för deras skull den kommer idag!! Nu ska jag nog ta något att äta, är riktigt hungrig faktiskt :) Juste, imorn är det nationella i matte igen, så det blir väl lika svårt som förra gången? Fast tydligen gick det ganska okej för mig :D Iallafall så långt hon rättat hitills, haha! Vi får se hur jag ligger när allt är rättat, kanske ligger på G- då? Vem vet xd Men nu ska ni få se t-shirten sen måste jag ha mat! PUSS!



Kommer nog inte slänga den som jag trodde ;) Den sitter bra på mig och är super skön! Så den lär jag idrotta och sova i! :D (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback