'cause he is the one

Hejsan hoppsan! Vaknade vid tio men gick till tv:n istället för att sätta mig vid datan :) Där fann jag en film som jag ville se, hoho! Nu däremot sitter jag vid datan, haha! (WOW) Så ska nog fixa mig snart, för ska va med Erika idag och sen ska hon sova här inatt :D Woho! Juste, har även dammsugit rummet! ;) Fett grym jag är, JAG VET! Men ska nog plocka undan lite kläder också och rengöra spegeln, den börjar bli liiite skitig den, hah! Och om jag kan få tag på Erika snart nog kanske hon kan skicka lite bilder från gårdagen till mig :D Så om det blir av, så ska ni få se! :)


when I met you boy my heart went knock knock
now them butterflies in my stomach wont stop stop
and even though its a struggle love is all we got
so we gon' keep keep climbin' till the mountain top

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback