don't let me go

Gud, det börjar kännas att det är sista dagen av lovet idag.. Riktigt jobbigt faktiskt! Men jag får göra det bästa av den, eller okej, jag har slösat bort den, haha! Men det gör inte så mycket :) Har haft lite tid för mig själv att tänka och massor och det känns bra :) Ska nog ta och duscha sen, efter det får vi se vad som händer. Klockan 21:00 är det iallafall CSI och det ska jag ju självklart se på :) Men nu ska jag kolla runt lite så jag kan bestämma mig vad jag ska köpa till mamma i födelsedags present eftersom hon fyller 8 Maj :) Sen när jag tagit reda på det ska jag kolla runt efter något jag SKA köpa den här månaden och sen får det lov att bli så! Jag blir bara stressig när jag inte vet vad jag ska köpa, haha! Patetiskt, jag vet! Men sån är jag :) Men om jag hittar något så lägger jag upp bild sen, så vi hörs senare! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback