goodmorning sunshines

Hejsan hejsan! Om en halvtimme? drar jag iväg till skolan :) Nästan direkt blir det samhällsekonomiprov och jag har pluggat! Woho! Sen lunch och det blir as härligt! Få ha 1 ½ timmes rast efter prov, gud! Och rasten spenderas med massa härliga människor som vanligt, så det kan inte bli bättre :D Fan vad positiv jag ör idag? FETT SKUMT! Haha! Sen blir det matte och no, sen slut :D Efter skolan drar jag och Alice ner på stan och shoppar ((: Sen ikväll drar pappa och jag till gymmet, så ser min dag ut ;) Nu ska jag ta något att dricka och sen slå mig ner vid tv:n, många pussar!

Juste! Min beställning från Nelly kanske kommer idag :D Eller imorn? xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback