HAHA! Gud..

Haha, man känner sig otroligt snäll när man får ett sms där det står "Har fått tillbaka min mobil nu :D Så jävla skönt :P" och man bara ser ett nummer och måste säga "Haha och vem är du?". Jag är alltid lika elak, haha! Nej, men man kan ju inte bara säga "Ohmengud vad bra! Är skit glad för din skull!" och så är det en helt random person som skickat fel eller något? Man vet ju aldrig, haha!

Det var tydligen PW :D Haha! Så någon random person var det inte, utan det var killen som jag sa åt Stefan att ge ett nackslag på :))))) HAHAHAHA! Och han gjorde det ♥ Det är min Stefan det! HAHAHA! Gör allt för min skull, även om han inte känner personen (dock visste han vem PW var, men kände honom inte xd) Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback