Hemma igen :D

Haha, har inte hunnit eller ens kunnat uppdatera idag pågrund av att Alice och jag varit ute precis hela dagen :) Vi vaknade runt 12 och vid halv två gick vi ut och gick, först drog vi till Specce och lämnade tillbaka filmerna Trubbel i paradiset och New moon :) Sen traskade vi vidare till Djulö där vi gick runt lite grann och sedan la oss på bryggan, dock blåste det ganska kallt där så vi gick därifrån ganska tidigt och gick hemmåt igen :) Vi var hemma vid 16 tiden skulle jag tro och då tog vi varsinn pizza bit från gårdagen och sen varsinn solstol och tryckte, heh! Grymt skönt var det :) Tog t o m av mig till bh bara! Så pass varmt var det, helt underbart verkligen :) Så där satt vi en lång stund också :) Sen drog vi oss in när solen försvann och vi kollade på film, sen kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag här :) Så tack för en underbar kväll Alice!

Nu ska jag nog duscha snart och en sak är säker, idag kommer jag absolut inte kunna vara uppe till två inatt, haha! Är helt slut! :( Men ska försöka kämpa ett tag iallafall :) Morgondagen kommer spenderas med Alexander, länge sen jag träffade den killen alltså! Säkert sen Oktober/November? Herregud alltså, så det ska bli riktigt roligt :) Och sen ska jag vinna över honom i armbrytning, för jag har blivit grymt stark, det är sjukt :D Satt hela igårkväll och spände mig för Alice, hahah! Var skit stark verkligen! :D Skit roligt! Men nu ska jag dra mig mot duschen och sen kommer lite bilder från dagen :D Så håll ut! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Alice

Tack erika för en skit skön helg! ;D<3

2010-04-04 @ 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback