Hittat på lite smått och gott

Haha! Erika och jag kollade igenom våra gamla skolfoton sen Sandbäcken och hittade på lite snygga bilder, ni kommer dock bara få se den från sexårs ;) Den är lite speciell, haha! Sen hittade vi på mina fina brevpapper, HAHA! Och min dagbok!!!!!! Har inte skrivit så mycket privat i den dock, men helvette vad mycket konstigt jag skrivit! Och fult!! Så ni ska få se några sidor ur den :D Tänk på att den är skriven 2006! Hahah! Så var elva? Tror jag xd


Mitt ursnygga brevpapper ;)


Min fiiina dagbok -.-


Hoppas ni ser vad det står! Fick göra den mycket mörkare så man kunde så hyfsat bra iallafall. Det är iallafall SKIT patetiskt, haha!


HAHAH! Jag åt upp den iallafall tydligen xd För inte fan har jag kvar den nu!?


Lycka till att läsa detta...... N blir M -.- HAHAHA! Så jävla dåligt!


Mitt myycket fina skolfoto från sexårs :) Haha! Om man tar bort öronen är den hyfsat söt faktiskt, haha :D Dock liknar det inte alls mig, heh!

Kommentarer
Postat av: erika

Haha, grym kul vi hade igår alltså :D det måste man ju bara göra om ;)<33

2010-04-09 @ 09:43:40
URL: http://thelin.blogg.se/
Postat av: julia

du, de där va ett tag sen ;D<3

2010-04-09 @ 15:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback